Heb je een gerichte schrijfvraag? Wil je bijvoorbeeld overtuigende beleidsnota’s, klantgerichte brieven en e-mails of commerciële teksten leren schrijven? Volg dan een schrijftraining, individueel of in groepsverband (incompany).
Zo’n masterclass op maat is bedoeld voor professionals zonder communicatieachtergrond, die in een dagdeel hun kennis en vaardigheden willen bijspijkeren. Voorbeelden van schrijftrainingen zijn:
Spelling en grammatica – Met -t of -dt? De belangrijkste regels op een rijtje.
Een stevig bouwplan maken – Omdat een tekst zonder ruggengraat geen tekst is.
Zakelijk schrijven – De juiste tone of voice voor je bedrijf of organisatie.
Klantgericht schrijven – Zo stem je brieven en e-mails naadloos af op je klanten.
Commercieel schrijven – Verleid je klanten met de juiste woorden.
Creatief schrijven – In de spotlights: teksten die de aandacht trekken én vasthouden.
Overtuigend schrijven – De kunst van het beïnvloeden. Voor onweerstaanbare adviezen.
Kort en krachtig schrijven – Je boodschap in een notendop: helder en doeltreffend.
Schrijven voor internet en intranet – De ins en outs van goede webteksten.
Succesvol interviewen – Van voorbereiding tot uitwerking.